Macam-macam ada..
Pay per click, Forex, online survey, king of adsense, produk digital, bisness sms, formula jutawan, seminar perniagaan internet, web hosting, panduan mendidik anak dan menjadi papa&mama berjaya, fuel saver, jana wang adsense, pay dot com, classifield.

Sunday, May 18, 2008

TAHNIAH.. dalam masa 10minit anda mampu memiliki laman blog sendiri

Home Base Income


Sahabat Para Bakal Blogger Sekalian,
Adakah anda ingin tahu satu cerita hangat? Beberapa hari lepas seorang rakan saya telah mengupah seorang usahawan Internet untuk membina blog yang sempurna bagi pihak beliau. Blog tersebut di"setup" dan dikira sekali dengan harga web hosting dan domain. Anda agak berapakah harga yang dikenakan oleh usahawan Internet tersebut kepada kawan saya?
RM50? Bukan
RM100? Bukan
RM180? Pun Bukan
Jadi berapa? Baiklah saya berterus terang dengan anda semua. Harga yang dikenakan ialah RM300 untuk memiliki blog yang sempurna dan kawan saya tersebut kini sedang menjana pendapatan yang lumayan dengan blognya.
Kenapa? Anda tak percaya ke blog beliau boleh menjana wang?
Inilah yang dikatakan "Sambil Menyelam Minum Air". Beliau bukan sekadar membuat blog untuk berkongsi secebis pendapat tetapi beliau juga mampu menjana wang menggunakan blognya. Walaupun bukan banyak tetapi dapatlah buat bayar bil Internet, air dan elektrik. Ini bermakna blog bukan hanya medium untuk berkongsi pendapat ataupun mengetengahkan cerita peribadi TETAPI juga sebagai medium menjana wang.
Persoalanya sekarang adakah anda mahu membelanjakan RM300 semata-mata kerana ingin memiliki blog sendiri?
Saya tahu anda banyak duit dan kerana duit juga anda sanggup buat apa sahaja... namun tahukah anda mampu berjimat jika anda bina sendiri blog anda. Alaa... tak sampai 5 minit pun untuk miliki blog sendiri!

Home Base Income

0 comments: