Macam-macam ada..
Pay per click, Forex, online survey, king of adsense, produk digital, bisness sms, formula jutawan, seminar perniagaan internet, web hosting, panduan mendidik anak dan menjadi papa&mama berjaya, fuel saver, jana wang adsense, pay dot com, classifield.

Saturday, July 5, 2008

Jana Wang Adsense - Panduan Percuma

Home Base Income







Bagaimana jana pendapatan pasif di internet? Pernah dengar google adsense? Ya... program ini sudah terbukti berkesan dan memberi pulangan yang lumayan tanpa mengeluarkan modal. Pelik bukan.. berniaga tanpa modal.. di sini saya akan membantu anda menjana pendapatan melalui google adsense. Seluruh dunia telah mempraktikan google adsense, mengapa tidak kita?

Ramai orang mentertawakan saya apabila saya bekerja dengan google adsense.. Tetapi setelah mereka lihat bukti dan hasilnya semua terdiam..

Formulanya simple sahaja :

Anda buat 10 laman blog dan promosikannya - cara-cara promosi blog, buat blog, daftar google adsense semua akan diajar di sini jana wang adsense

Melalui blog itu anda target $3 sahaja 1hari.
1 bulan = 30 hari x $3 = $90 untuk 1 blog.
10 blog = $90 x 10 = $900 USD.

Ya.. $900 USD = RM 2880.00

Di sini juga, sana akan mengajar bagaimana membuat laman blog FREE. Panduan lengkap, bantuan, perbincangan & bengkel akan dibuat untuk para ahli bagi menjamin pendapatan berkekalan di google adsense.






0 comments: