Macam-macam ada..
Pay per click, Forex, online survey, king of adsense, produk digital, bisness sms, formula jutawan, seminar perniagaan internet, web hosting, panduan mendidik anak dan menjadi papa&mama berjaya, fuel saver, jana wang adsense, pay dot com, classifield.

Saturday, March 7, 2009

Pendapatan Menyentap & Paling Sempoi



Join je dapat cek..

JOM JOIN !!!


Contoh Pakej RM900




Untuk Pakej ini, jika anda ingin melakukan repurchase setiap bulan dan ingin mendapat bonus sebanyak RM100.00 setiap bulan, anda perlu mengikut sistem seperti yang telah ditetapkan di dalam jadual di atas. Contohnya anda membeli Booster pada bulan 1, menerima 2 keping cek pada bulan 2 dan bulan 3 sebanyak RM500 setiap keping.


Pada bulan ke 2, sebaik sahaja Cek Pertama anda clear, anda gunakan semula RM500 tersebut dan menambah wang poket sebanyak RM400 lagi untuk membuat belian pada bulan kedua. Anda akan menerima 2 keping cek lagi iaitu pada bulan 3 dan bulan 4 yang bernilai RM500 setiap satu.


Pada bulan ke 3, anda mempunyai 2 keping cek (hasil pembelian pertama dan pembelian kedua) dan gunakan hasil jualan tersebut untuk membuat belian pada bulan ke 3. Jumlah cek tersebut adalah sebanyak RM1000 dan yang ingin dibeli hanyalah RM900 sahaja. Jadi bonus lebihan RM100 adalah bonus tunai anda. Seterusnya, hanya lakukan pembelian yang sama setiap bulan dengan menggunakan hasil jualan dari bulan sebelumnya.


Bulan ke-4 anda sudah menerima Anugerah Kesetian Baucer yang bernilai RM60.00


JOM JOIN !!!

0 comments: